Polsko

19. listopadu 2011 v 17:29 | Lussi;♥ |  Lussi kecá..

Tak jsem se pustila do psaní toho článku o Polsku. Mám takový pocit, že to bude na dlouho. Nebude to extra dlouhý článek,ale mě bude trvat dlouho,než to dám dokupy.
Song jsem začala poslouchat až tam (prosím,neudělejte se z toho,že je ten song starý měsíc,že jakto,že jsem ho doteď neznala..) Hmmm , a co ?! Každopádně ho teď poslouchám pořád dokola.
Středa , 7 ráno Narychlo oblečená,skoro nenamalovaná,vynervovaná . . Tak jdu s mamkou , velkým kufrem na kolečkách a taškou přes rameno před dům a dáváme kufr do kufru . (Ježiši :DD dáváme kufr do kufru). S mamkou si sedneme dozadu a jedeme . Posloucháme písničky a stupidní hlas navigace. Teta se na dálnici nervuje kvůli náklaďákům, jezdí skoro 150 , až mám strach . . Oo , nemám ráda rychlou jízdu -.- ! Než pojedeme do Krakowa,rozhodli jsme se,že se půjdeme podívat na staré koncentráky,které máme po cestě. Páni , tolik budov . Ty fotky, jak byli ti lidé vyhublí :X . I když jsem moc polsky nerozumněla, ty nápisy,které jsem přečetla..... bylo mi těch lidí až líto. Ale byla mi zima , chtěla jsem se vrátit co nejdříve do auta.
Po 13.hodině v poledne jsme přijeli k hotelu Daisy ( vážně jsem nečekala,že to bude v takové prdeli,mezi uličkama jako v Příboře u koupáku ) . ,,Teď děcka obědvají a chodí čekat na autobus na zastávku'' , říkala jsem si . Prošli jsme si hotel , než nás pustili do pokojů . Recepce , velká místnost s velkýma koženýma(?) sedačkama , stolkem a nějakým velkým tzv. ''massage music chair'' :D.Chtěla jsem ho vyzkoušet:(. Hned vedle zasklená ,že jsi do ní mohl vidět místnost,kde byl bazén skoro velký jako plavecký, s vířivkou a bazénkem s masážními bublinkami :-). Dali nám karty od pokojů, tak jsme hned šli se podívat,jak to u nás vypadá. Teta s bratrancem měli pokoj hned na začátku chodby,zatím co já s mamkou jsme měli až za rohem.Měly jsme větší pokoj,než oni.Nad dveřmi ventilačka,po pravé straně obrovská skříň se zatahujicími dveřmi, potom koupelna,sprcha větší než naše.Taková ta zasklená. Koupelna se mi hoodně líbila)). Potom postele.Mamka měla postel u stěny,potom byl velký noční stolek,moje postel a obrovský kosmetický stolek s obrovským zrcadlem.Na stěně naproti mé postele byla plazmová televize.Postele byly velké skoro jako manželské.O něco málo menší.Nábytek byl takový jakoby ''starožitný'' :D . Nevím,jak jinak to říct. Vybalili jsme si,pojedli jsme řízky(:DDD) a šli na autobus.Autobusy mají takové, že si koupíš lístek a cvakneš ho.Ale ten ''stroj'' na koupení lístků je hned v autobuse.Divili jsme se,že poláci jsou tak poctiví.Většina,kdo neměl lístek si ho okamžitě koupil.U nás(teda aspoň v Ostravě) to tak rozhodně není:D. Tak teda zpátky.Autobusem jsme jeli do Krakova.Tam jsme prošli přes celé odpoledne skoro všechno! Památky,ulice,obchod,kde se prodávaly různé čokoládové mňamky.Tam jsme si dali pravou horkou čokoládu.Mamce a tetě prý chutnala.I když mamka říkala,že byla moc sladká.Ale pro mě a pro bratrance? Hnus! Jednou jsem se napila a skončila jsem :D. Bylo to husté a HOŘKÉ . To já si radši dám granko ;)) . Snad 1Ox jsme obešli hrad Wavel .. viděli jsme ho za tmy,za dne,v mlze,v autě,... Proč? protože teta má hrozně dobré orientační schopnosti a hrozně moc se vyzná v mapě:D , takže jsme našli autobusovou zastávku po 5 hodinách .. A šli jsme plavat do bazénu.Večer jsme šly s mamkou k tetě.Tam jsem hrála s bratrancem na ntb horolezce,lodě apod. na hry.cz a mamka s tetou pily víno.Druhý den jsme šli poprvé na snídani v hotelu.Švédské stoly.Ano,najedla jsem se.A dobře.Nebudu popisovat,co vše jsem si dala :D -moc si to nepamatuji -nechci vypadat jako prase:D ... a jeli jsme do aquáče.Byli jsme tam jen na dvě hodiny,takže jsem si to moc neužila:D.Celé dvě hodiny jsem byla ve vodě.Prvně jsme(snad půl hodiny) hráli s bratrancem vodní basketbal (byl tam basketbal.koš) :D a potom jsme chodili na tobogány,kterých tam bylo požehnaně.. Joo , některé byly v poho.. Prudké zatáčky a tak.Hodně zatočené do sebe.Ale ty dva.Jeden,který byl od 13 ... bratranec jel přede mnou , já jela o kousek za ním . A z ničeho nic začal řvát,až jsem dostala strach :D . Velká zatáčka a pak skoro o 9o° mega sjížďka(klouzačkááá) .. :D Byl jsem posraná,jak jsem to viděla,a jak jsem to sjížděla,bylo to psycho :D ale v té velké rychlosti byly pak upe mega zatáčky ,takže hnus..:D na ten tobogán už jsem radši nešla..(pak jsem nešla na žádný,dozvíš se za chvíli proč.. ) jeden,co byl od 1O (!!!!) , byl taky mocnej .. :D mamka si na něm nakopla palec,páč v nějaké zatáčce se převrhla na záda a vyhodila nohy:D no a já v nějaké zatáčce třískla 2x po sobě hlavou o tu zeď v tobogánu :DDDDDDDD .. až se mi zatmělo .. ale potom jsem vůbec tu jízdu v tobogánu nevnímala.. jen jsem prostě jela.. ale byla to rána jako kráva.. :// boule byla..a jak velká!:D. Když jsme přijeli z5 do Krakowa, hodili jsme si plavky na topení a jeli zase do centra.Tam jsme ale šli do Galerie.. Galerie.. joo , to je název.. a při tom to je 3x velké jako shopping park .. 3 patra! Avion je oproti tomu nic..:D byl tam takový pás restaurací..Mc'Donald,saláty,KFC a další a další . Já jsem šla s mamkou do Mekáče a teta s bratránkem do KFCéčka.. Prvně jsem chtěla nugetky.Ale pak jsme si koupila chicken wings (nebo jak se to píše) , 8 kousků . Nesnědla jsem to,Jedla jsem to fakt dlouho..:D ale špatně se to jedlo,byly tam kosti a bylo to pálivé .. tak to potom aji mamka venku dojídala za mě. :D večer v hotelu jsme šli zase do bazénu .
další den šli jsme do obchodů.Vybrala jsem si,co chci.Pletené rukavice,tmavě šedý huňatý šál a rasta kulich♥ .. asi budu mít)) Na námku byl taky koncert.Jeden chlap na nás ukázal a přišla za náma nějaká polka,jestli nechceme hrát v reklamě..:D no určitě..:D dívali jsme se na noťasu na Piráty z karibiku-na vlnách podivna a jedli pizzu, co nám dovezla recepce vlastně zadarmo,protože oni udělali chybu .. :D ta jedna baba z recepce.. a mamce s tetou dali etě salát a víno :DD. V pátek jsme jeli ještě do solných dolů.Mamka říkala,že tam bude zima,ale bylo tam větší teplo,než venku:DDD .. byl tam jeden obrovský sál,který dělali 3 bratři 68 let. Ty detaily.. uuh :) krásné to bylo.Prý se tam dělají mše a svatby:D ale chtěla bych vidět ty babky,jak jdou po těch schodech ;) .. Potom jsme se nemohli dostat ven..čtvrt hodiny jsme pak ještě čekali na výtah.Měla jsem strach,že se něco stane,ale bylo to v poho.Pak jsme čekali ale ještě,než pojede teta a spol. , bo ti se nevešli do výtahu s námi:DDD .. No a jeli jsme.. na dálnici teta zase nervózní.. :D málem jsme nabourali do náklaďáku,který předjížděl druhý náklaďák,a pak to do nás málem napral chlap , který chtěl jet,ale my jsme mu bránili a teta ho nechtěla pustit,protože by se mu sela zařadit do pruhu,kde jezdilo hodně náklaďáků .. :DDD před 5. hodinou jsme byli doma..:D
A prý,že to nebude dlouhé,no,to vidím .. jsem se trochu rozepsala. Ke konci už jsem se nechtěla moc vypisovat,už mě bolí oči a ruce ze psaní :X Fotky příště.Ještě je trochu některé upravím.
Nevím,jestli jsem ty dny popsala dobře,zdá se mi,že jsem popsala 4 dny, místo 3 :D . Pravděpodobně 2 dny je jen jeden ;D Nevšímejte si toho .. nechce se mi to opravovat )) .
Ahoj :-*

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Bum

Bác 100% (177)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.